AdWords τα τρία βασικά πλεονεκτήματα

wAAACwAAAAAAQABAEACAkQBADs=

Ας τα δούμε αναλυτικά παρακάτω:

1. Προσέγγιση χρηστών

Η google προσεγγίζει σχεδόν το 90% των χρηστών του διαδικτύου στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει περισσότερα από 300 εκατομμύρια ενηλίκων στην ΕΕ.

2. Συνάφεια

Το Google AdWords εμφανίζει διαφημίσεις που σχετίζονται απευθείας με αυτό που αναζητά ο χρήστης.

3. Απόδοση επένδυσης

Το μοντέλο χρέωσης ανά κλικ διασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις πληρώνουν μόνο για δυνητικούς πελάτες που πληρούν τις προϋποθέσεις.

0