Τι είναι το seo και πως αυξάνονται οι πωλήσεις με αυτό;

wAAACwAAAAAAQABAEACAkQBADs=

Το search engine optimization (seo)  είναι στα Ελληνικά γνωστό ως βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης ή προώθηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης.

Είναι η μέθοδος γνωστοποίησης των ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης με τελικό σκοπό την κατάταξη στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων.

Πιο απλά τι είναι το seo – search engine optimization;

Είναι διάφορες τεχνικές που εφαρμόζονται στις ιστοσελίδες, ώστε να είναι περισσότερο ορατές στις μηχανές αναζήτησης και να βγαίνουν πιο ψηλά στα αποτελέσματα σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.
Αυτό, σε συνδυασμό πάντα με εξωτερικά backlinks (με στοχευμένες λέξεις κλειδιά) που υπάρχουν σε άλλα sites και οδηγούν στο δικό σας.

Με απλά λόγια, ας πούμε ένα παράδειγμα:

ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα εταιρικό site ή e-shop που παρουσιάζει τις υπηρεσίες που πουλάτε π.χ. ποδήλατα.

Ενδεικτικά, ένας επισκέπτης των μηχανών αναζήτησης ψάχνει για ”αγορά ποδηλάτου”, ”φτηνά ποδήλατα”, ”ποδήλατα”, ”ποδήλατα πόλης” κτλ

Σε αυτή την περίπτωση εάν το site σας δεν βρίσκεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, το πιο πιθανό είναι να μην το βρει ο επισκέπτης (χρήστης) της μηχανής αναζήτησης, με αποτέλεσμα να μην σας δοθεί καν η ευκαιρία να του παρουσιάσετε τα ποδήλατα που πουλάτε ή και πιο συγκεκριμένα τις προσφορές που έχετε τη δεδομένη χρονική στιγμή.

Έτσι ο χρήστης (πελάτης) θα απευθυνθεί σε άλλη ανταγωνιστική εταιρεία για την αγορά του.

Συνακόλουθα, ας υποθέσουμε ότι την λέξη ”ποδήλατα” την αναζητούν 27.000 χρήστες μηνιαίως, αυτό αυτόματα σημαίνει ότι η σωστή προβολή σας στις μηχανές αναζήτησης, αυξάνει τη συνολική προβολή της επιχείρησής σας, με αποτέλεσμα τελικά την αύξηση των πωλήσεών σας.

Και αυτό είναι πολύ λογικό μιας και που οι παραδοσιακές μέθοδοι προώθησης των επιχειρήσεων, έχουν πολύ μικρότερη απήχηση.

Πιο συγκεκριμένα:

1) Βιτρίνα μαγαζιού
απευθύνεται μόνο σε όσους έχουν την δυνατότητα να περνούν μπροστά από το μαγαζί σας

2) Φυλλάδια
μεγάλο κόστος και τις περισσότερες φορές δεν έχουν καθόλου ανταπόκριση

3) Κατάλογοι εύρεσης πληροφοριών
πολύ λίγοι, τους χρησιμοποιούν και έχουν μεγάλο κόστος για μια σοβαρή προβολή

4) Διαφήμιση σε ραδιόφωνο
μη στοχευμένη μιας και δεν ξέρετε αν την ακούν μελλοντικοί πελάτες, σε σχέση με τη στοχευμένη αναζήτηση που κάνει ο επισκέπτης της μηχανής αναζήτησης.
Όταν κάποιος κάνει αναζήτηση για ”αγορά ποδηλάτου” το σίγουρο είναι ότι θέλει να αγοράσει ποδήλατο. Επιπλέον, η διαφήμιση στο ραδιόφωνο έχει μεγάλο κόστος

5) Διαφήμιση στην τηλεόραση
πολύ μεγάλο κόστος

6) Διαφήμιση στο internet
εάν γίνει σωστά μπορεί να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα!

ΠΗΓΗ: https://coolweb.gr/ti-einai-seo/

 

0